Jäsenjärjestöille

Hankeavustukset
Vihreiden nuorten jäsenjärjestöt ja toimintaryhmät voivat hakea avustusta projektiluontoiseen toimintaan, kuten tapahtumiin, tempauksiin, kampanjoihin ja kertaluontoisiin julkaisuihin Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitolta. Lisäksi myönnämme avutuksia muun muassa materiaalihankintoihin sekä kurssien järjestämiseen.

Avustuksilla ei ole ala- eikä ylärajaa. Avustusten myöntämisestä päättää 200 eruoon asti per järjestö/vuosi Vihreiden nuorten järjestö- ja koulutussuunnittelija sekä ylimenevistä hakemuksista Vihreiden nuorten hallitus hakemusta seuraavassa kokouksessaan. Hallitus kokoustaa kerran kuussa.

Kuukauden sisään hankkeen toteuttamisesta tulee avustuksen saajan täyttää hankeavustusraportti.

Jäsenjärjestöjen tulee kattaa vähintään 10% hankkeen toteutuneista kuluista itse. Toimintaryhmien ei tarvitse kattaa omavastuuosuutta, mutta heille hankeavustus maksetaan ainoastaan kuitteja vastaan jälkikäteen.

Hankehakemus
Hankeraportti

Lisätietoja hankeavustuksista voi kysyä järjestö- ja koulutussuunnittelijalta tai pääsihteeriltä.

Yleisesitteet
Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton yleisesite on jäsenjärjestöille ja toimintaryhmille maksuton. Tilaa tarvitsemanne erä pääsihteeriltä (yhteystiedot).

Haalarimerkit ja kondomit
Voitte tilata liitolta jakotavaraksi ”Minä suojelen sinua kaikelta”-kondomeja 0,50 €:n kappalehintaan sekä Vihreät nuoret -haalarimerkkejä myyntiin tai jakoon 1,5 €:n kappalehintaan. Haalarimerkkien jälleenmyyntiarvo on 3 €. Voit tilata haalarimerkkejä ja kondomeja pääsihteeriltä (yhteystiedot).

Toimisto on sinua varten!
Olipa sinulla mitä tahansa kysyttävää, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse, soittamalla tai Whatsappilla. Olemme varmimmin tavoitettavissa pääsääntöisesti arkisin 11-16 välillä. Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian, yleensä viimeistään muutaman työpäivän kuluessa. Me olemme täällä juuri sinua varten, joten ethän jää kysymyksesi kanssa yksin!