Jäsenjärjestöille

Hankeavustukset
Vihreiden nuorten jäsenjärjestöt ja toimintaryhmät voivat hakea avustusta projektiluontoiseen toimintaan, kuten tapahtumiin, tempauksiin, kampanjoihin ja kertaluontoisiin julkaisuihin Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitolta. Lisäksi myönnämme avutuksia muun muassa materiaalihankintoihin sekä kurssien järjestämiseen.

Avustuksilla ei ole ala- eikä ylärajaa. Avustusten myöntämisestä päättää 200 euroon asti per järjestö/vuosi Vihreiden nuorten järjestö- ja koulutussuunnittelija sekä ylimenevistä hakemuksista Vihreiden nuorten hallitus hakemusta seuraavassa kokouksessaan. Hallitus kokoustaa kerran kuussa.

Kuukauden sisään hankkeen toteuttamisesta tulee avustuksen saajan täyttää hankeavustusraportti.

Jäsenjärjestöjen tulee kattaa vähintään 10% hankkeen toteutuneista kuluista itse. Toimintaryhmien ei tarvitse kattaa omavastuuosuutta, mutta heille hankeavustus maksetaan ainoastaan kuitteja vastaan jälkikäteen.

Hankehakemus
Hankeraportti

Lisätietoja hankeavustuksista voi kysyä järjestö- ja koulutussuunnittelijalta tai pääsihteeriltä

Palkkausavustus

Jokainen Vihreiden nuorten jäsenjärjestö voi hakea palkkausavustusta yhdelle (1) omalle työntekijälle, 60 % työntekijäkuluista TAI 5000 € vuodessa asti. Ehtona palkkausavustuksen hakemiselle on, että:
– jäsenjärjestö sitoutuu vastaamaan vähintään 40 % työntekijäkuluista, sekä maksamaan palkkaa  Vihreiden nuorten tuntipalkkaluokkien ja periaatteiden mukaisesti
– sovitaan vuositasolla tuntimäärästä, jota työntekijä voi käyttää esim. Vihreiden nuorten valtakunnallisiin tapahtumiin tai vihreiden nuorten yhteistyön kehittämiseen

Halutessanne voimme sopia palkkausavustuksen käytöstä myös työtuntien ostamiseen. Mikäli palkkausavustus kiinnostaa, olkaa yhteydessä pääsihteeriin!

Tilaustuotteet

Syksystä 2020 alkaen jäsenjärjestöt voivat tilata tuotteita uudesta Vihreiden nuorten verkkokaupasta. Tuotevalikoimaan tulee mm. yleisesitteitä, tarroja ja haalarimerkkejä.

Toimisto on sinua varten!
Olipa sinulla mitä tahansa kysyttävää, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse, soittamalla tai Whatsappilla. Olemme varmimmin tavoitettavissa pääsääntöisesti arkisin 11-16 välillä. Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian, yleensä viimeistään muutaman työpäivän kuluessa. Me olemme täällä juuri sinua varten, joten ethän jää kysymyksesi kanssa yksin!