Lahjoita

Tue Vihreitä nuoria ja opiskelijoita!
Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liiton taloudelliset resurssit ovat varsin rajalliset esimerkiksi useimpiin muihin poliittisiin nuorisojärjestöihin verrattuna. Tätä onneksi kompensoi aktiivinen jäsenistö ja toimintaan osallistuminen on parasta tukea, jota järjestö voi saada! Rahaa kuitenkin tarvitaan. Voit tukea Vihreitä nuoria taloudellisesti liittymällä säännölliseksi tukijaksi tai antamalla yksittäisen lahjoituksen. Voit tukea myös yksittäistä jäsenjärjestöä.

Vihreät nuoret käyttää lahjoitusrahat koulutusten, kurssien ja valtakunnallisten tapahtumien järjestämiseen, kampanjoihin sekä jäsenjärjestöjen ja toimintaryhmien toiminnan tukemiseen. Iso kiitos tuestasi!

KERTALAHJOITUS

Lahjoita haluamasi summa kertalahjoituksena.

KUUKAUSILAHJOITUKSET
Kuukausilahjoittajaksi voit ryhtyä täyttämällä lomakkeen Vihreiden nettisivuilla. Täytä kohtaan Yhdistys jolle jäsenmaksu/lahjoitus tilitetään ”Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liitto ry”.

Lisätietoja tukemisesta ja lahjoituksista saat Vihreiden nuorten toimistolta: toimisto@vihreatnuoret.fi.