Liittokokous 2019

Vihreiden nuorten liittokokous järjestetään Seinäjoella 22.-24.11.2019. Tarkempi paikka ilmoitetaan osallistujille sähköpostitse. Tältä sivulta saat kaiken olennaisen infon liittyen liittokokouksen käytännön asioihin.

Lisätietoja liittokokoukseen liittyen antaa:
Pääsihteeri Salla Merikukka

16.00 Kokous päättyy
Siivousta ja kotimatkalle

Paikkajako & edustajien nimeäminen

Toimisto on laskenut jäsenjärjestöjen ja henkilöjäsenten liittokokouspaikat vuoden 2018 lopun jäsenmäärän perusteella. Tutustu tarkemmin paikkajakoon ja edustajien nimeämiseen.

Ilmoittautuminen liittokokoukseen

Jokaisen liittokokousedustajan, varaedustajan ja liittokokoukseen muuten paikalle tulevan tulee täyttää ilmoittautumislomake, jotta tiedämme keitä paikalle on tulossa ja osaamme varautua oikealla määrällä aamupalaa ja majoitustilaa. Tarkemmat liittokokousinfot toimitetaan vain ilmoittautuneille. Täytä ilmoittautumislomake viimeistään torstain 7.11.2019 aikana.

Liittokokoukseen osallistuminen on maksutonta. Vihreät nuoret korvaa matkakulut varsinaisille kokousedustajille alla olevan ohjeen mukaisesti.

Ilmoittautumislomakkeeseen tästä

Saapuminen ja matkakorvaukset

Vihreät nuoret korvaa lippuja vastaan jäsenjärjestöjen ja henkilöjäsenten varsinaisten liittokokousedustajien matkat halvimman julkisen kulkuneuvon mukaan. Korvausten ehtona on 75 prosentin osallistuminen kokoukseen. Korvaukset on haettava kahden viikon kuluessa kokouksesta. Mahdollisten varaedustajien matkakuluista on vastuussa edustaja tai järjestö itse. Tarkemmat ohjeet matkakorvausten hakemisesta löytyy nettisivuilta: vihreatnuoret.fi/matkakorvausohjeet

Majoitus

Kaikille osallistujille tarjotaan mahdollisuus lattiamajoitukseen. Majoitus tapahtuu liittokokouspaikalla ja majoittujat tarvitsevat oman patjan tai makuualustan sekä makuupussin tai peiton ja petivaatteet. Majoitukseen ilmoittautuminen tapahtuu ilmoittautumislomakkeella.

Omakustanteisesti voi majoittua myös hotellissa tai muissa majoituspaikoissa.

Ruokailu

Kokouspaikalla tarjotaan molempina aamuina maksuton kevyt aamiainen (vegaaninen). Muut ruokailut tapahtuvat omakustanteisesti esimerkiksi Seinäjoen keskustan ravintoloissa. Liittokokouspaikalla ei ole keittiötä käytettävissä.

Häirintäyhdyshenkilöt

Vihreiden nuorten tapahtumat ovat häirinnästä ja syrjinnästä vapaata aluetta. Noudatamme näin ollen kaikissa tapahtumissamme turvallisemman tilan periaatteita, jotka voit käydä lukemassa täältä: https://www.vihreatnuoret.fi/turvallisempi-tila/. Turvallisempi tila tarkoittaa sitä, että emme tee oletuksia kenenkään sukupuolesta, seksuaalisuudesta tai esimerkiksi terveydentilasta, emmekä nolaa ketään tai koske keneenkään ilman lupaa. Kaikki tapahtumiin osallistuvat sitoutuvat tähän.

Jos koet tai huomaat liittokokouksessa häiritsevää tai syrjivää käytöstä, ilmoita siitä häirintäyhdyshenkilöille, työtekijöille tai puheenjohtajille. Kiireettömissä asioissa voit antaa nimetöntä palautetta yhdenvertaisuuslomakkeen kautta.

Kokousviikonlopun aikana häirintäyhdyshenkilöinä toimivat:
Katri Ylinen – 045 139 3999 / katri.ylinen@vihreatnuoret.fi
Teemu Ellä – 044 262 16 93 / teemu.ella@vihreatnuoret.fi