Vaalit 2020

Liittokokouksessa 2020 valitsemme yhden (1) täysipäiväisen liiton puheenjohtajan kahdeksi vuodeksi (2021-22) sekä kymmenen (10) hallituksen jäsentä vuodeksi 2021.

Puheenjohtajavaaliin voi asettua ehdolle ilmoittautumalla tällä lomakkeella. Täyttämällä lomakkeen viimeistään 28.9. pääset vaikuttamaan tämän vuoden puheenjohtajavaalipaneelien aikatauluihin. Puheenjohtajavaalipaneelit järjestetään tänä vuonna kokonaan etänä. Puheenjohtajavaaleihin voi asettua ehdolle liittokokousperjantaihin 20.11. asti. Vaalit käydään liittokokouslauantaina 21.11. Kausi on kaksivuotinen (kalenterivuodet 2021-2022) ja tehtävästä maksetaan palkkio, joka mahdollistaa tehtävän täysipäiväisen hoitamisen.

Hallitusvaaliin voi asettua ehdolle ilmoittautumalla tällä lomakkeella. Täyttämällä lomakkeen viimeistään 26.10. saat näkyvyyttä Vihreiden nuorten nettisivuilla ja somessa. Mikäli asetut ehdolle tämän jälkeen voit saada näkyvyyttä nettisivuilla, kuitenkin pienellä viiveellä. Hallitusvaaleihin voi asettua ehdolle liittokokouslauantaihin 21.11. asti. Liittohallitushakijoiden tulee liiton sääntöjen mukaisesti olla joko liiton tai sen jäsenyhdistysten jäseniä. Vaalit käydään liittokokoussunnuntaina 22.11.. Kausi on kalenterivuosi 2021 ja hallitus on työhallitus.