Miten mukaan?

Kiinnostaako Vihreiden nuorten toiminta? Meillä on monta helppoa tapaa lähteä mukaan!

Valtakunnallisia tapahtumia
1-2 kertaa vuodessa järjestettävä Väentapaaminen on Vihreiden nuorten legendaarisin tapahtuma. Väentapaaminen kokoaa toista sataa vihreää nuorta kuuntelemaan nimekkäitä puhujia, oppimaan uutta ja hengailemaan parhaassa seurassa. Kesällä rennompaa ohjelmaa on luvassa elokuisessa rastikierrosseikkailussa, Kesä-Hesassa! Syksyisin on vuosittaisen liittokokouksen aika. Lisäksi Vihreät nuoret kouluttaa uusia toimijoita, jäsenjärjestöjä ja ehdokkaita erilaisissa koulutustapahtumissa. Tapahtumiin ovat tervetulleita niin Vihreiden nuorten jäsenet kuin muutkin kiinnostuneet.

Paikallista toimintaa
Vihreiden nuorten jäsenjärjestöt ja toimintaryhmät järjestävät toimintaa eri puolilla maata, Helsingistä Rovaniemelle ja Vaasasta Joensuuhun. Mikäli paikkakunnallasi ei ole paikallistoimintaa, mutta olisit kiinnostunut sellaisen järjestämisestä, ota yhteyttä Vihreiden nuorten toimistoon.

Työryhmiä
Vihreillä nuorilla on jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille aktiivisia tiettyyn teemaan keskittyneitä työryhmiä. Työryhmät tekevät politiikkaa, järjestävät kampanjoita ja tapahtumia, valmistelevat ohjelmia ja kouluttautuvat. Työryhmät ovat loistava paikka oppia lisää politiikasta ja päästä tekemään itse työtä maailman muuttamiseksi. Lue lisää työryhmistä!

Valtakunnalliset verkostot
Vihreillä nuorilla on erilaisia vapaamuotoisia valtakunnallisia verkostoja. Verkostoissa keskitytään kunkin teeman kysymyksiin. Verkostojen työskentely on hyvin vapaamuotoista. Klikkaa itsesi mukaan:

Eläinpoliittinen verkosto
Feministinen verkosto