Vihreät nuoret

Keit te ootte?
Vihreät nuoret on valtakunnallinen vihreä nuoriso- ja opiskelijajärjestö, joka toimii kestävän, yhdenvertaisen ja oikeudenmukaisen maailman puolesta. Voit liittyä jäseneksi suoraan Vihreiden nuorten ja opiskelijoiden liittoon tai mihin tahansa paikallisjärjestöistämme! Mikäli paikkakunnallasi ei vielä ole Vihreiden nuorten toimintaa, ota yhteyttä, niin järjestetään sellaista yhdessä!

Vihreillä nuorilla on työtekijöitä, kahden tasa-arvoisen puheenjohtajan luotsaama 12-henkinen liittohallitus, viisi työryhmää, 15 jäsenjärjestöä ja neljä aktiivista toimintaryhmää sekä tietysti satoja aktiiveja! Vuoden suurin tapahtumamme on Väentapaaminen, jonne keräännymme yhdessä oppimaan uutta ja hengailemaan parhaassa vihreässä seurassa.

Lisää infoa Vihreiden nuorten toimistosta ja hallituksesta löydät Vihreät nuoret -valikon alta! Klikkaa itsesi myös lukemaan jäsenjärjestöistä, toimintaryhmistä ja jäsenyydestä.